Iniciació a la programació amb App Inventor

Tallers Innova +

Del 6 al 22 de març 2018

Activitat organitzada per:

destacada-web-taller-app-inventorL'App Inventor, creat al MIT (Massachusetts Institute of Technology), és un entorn de desenvolupament que ofereix una manera intuïtiva i pràctica d'iniciar-se en el pensament computacional i endinsar-se ràpidament en la programació d'aplicacions amb una utilitat real. Concretament, ens permet crear aplicacions pel sistema Android de dispositius mòbils. Amb l'App Inventor es programa des d'un sistema gràfic que fa servir la mateixa lògica i estructures pròpies dels llenguatges de programació convencionals, però sense que haguem d'escriure el codi. Aquesta metodologia s'anomena programació visual per blocs i es basa en connectar caixes que representen instruccions, condicions, variables...  i altres elements necessaris per obtenir ordres més complexes.

L'App Inventor és una molt bona via de primer contacte amb la programació per a tothom qui te la inquietud però mai no s'ha vist amb cor, per disposar de poc temps o percebre-la com una àrea de coneixement massa llunyana. A més, introduir-se en el pensament computacional és un gran idea per a tothom, perquè fomenta la creativitat i l'abstracció, exercita la capacitat d'anàlisi i ens entrena en una metodologia de resolució de problemes que podrem aplicar en qualsevol àmbit.

Durada: 6 classes d'1 hora i mitja
Horari: Dimarts i dijous, a les 18.30 h

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 45 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>