Impressió 3D i Minecraft

Tallers Mini Innova

Del 27 al 29 de març 2018

Activitat organitzada per:

impressio3d-i-minecraft-2018Tot inspirant-nos en el famós videojoc de construcció per blocs, aprendrem a fer dissenys d'impressió 3D i crearem models d’objectes i personatges amb cubs, com a Minecraft. Cada participant s’endurà imprès a casa un dels models 3D que hagi creat a classe. Per realitzar els dissenys treballarem amb Tinkercad, una eina en línia i d'ús gratuït, que resulta molt intuïtiva per iniciar els infants al modelatge tridimensional.

Durada: 3 sessions de 3 hores

Horari: Dimarts, dimecres i dijous a les 10 h

Edats: De 8 a 12 anys

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 70 €
(inclou el material d’impressió dels models creats a classe).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>