Del 1 al 5 de juliol 2019 de les 11 a les 13.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Campus d'estiu

Taller infantil de creació col·lectiva d’un conte amb final propi, des del text a les il·lustracions amb l’original format del llibre acordió.

Aprendrem com inventar un conte: l’argument, els personatges i el final sorprenent... I ens endinsarem en el món de la il·lustració utilitzant diversitat de tècniques com ara les ceres, les tèmperes, l'estampació, el collage..., per descobrir com podem explicar la nostra història amb dibuixos fets per nosaltres mateixos.

Curs impartit per l'Anna Fité, guionista i escriptora de literatura infantil i juvenil, i la Laia Codina, il·lustradora i professora de dibuix.

Durada: 5 sessions de 2’5 h cadascuna (12’5 h): 2 sessions dedicades al text i 3 sessions a la il·lustració.

Horari: d'11 a 13:30 h.

Edats: de 8 a 12 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon

Preu: 100 €. El preu del curs inclou els materials.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>