I Congrés Estatal Interprofessional de Mediació

Actes als nostres auditoris

Del 10 al 11 de març 2016

imatge destacada

I Congrés Estatal Interprofessional de Mediació:
Tu també ets Mediació, Tots ho som, tots hi som

Aquest Congrés va adreçat a persones mediadores en exercici, però també a professionals que sentin curiositat per saber què és la Mediació i vulguin començar a tenir contacte amb aquesta matèria. Per aquest motiu, cada tarda hem previst simultàniament conferències centrals i tallers pràctics, perquè cada congressista, en funció dels seus coneixements en la matèria, esculli la matèria que li resulti més interessant i s’inscrigui i assisteixi o bé a un o diversos tallers o bé a les ponències centrals.

El preu de la inscripció, que inclou la formació, els materials que facilitin els ponents, el certificat de les catorze hores de formació continuada en Mediació, esmorzars, dinars i cafès dels dies del Congrés, és:

• Fins al 22 de febrer: 150 €
  • Del 23 de febrer al 8 de març: 180 €
  • (Opcional) Sopar informal de cloenda del Congrés (divendres dia 11 de març del 2016 a partir de les 21.30 hores) en el Restaurant de Sabadell “Ladiosa”. (Calle de Boccacio núm. 55, Sabadell). El preu inclou: sopar, primera copa i ball; 42€ (iva inclòs)

La inscripció s’ha de fer en línia. Per a qualsevol dubte o aclariment en relació amb el programa i els tallers, o bé respecte de les inscripcions, podeu contactar amb nosaltres per telèfon al 934 875 068 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h i els dijous de 16 a 18 h) o per correu electrònic a ceim@cicac.cat.

La trobada té lloc a l’Auditori de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, situat al carrer d’en Font, número 25, de Sabadell, els dies 10 i 11 de març de 2016 de 10 h a 19 h.

imatge destacada

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>