Dissabtes d'espectacle

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

capsalera-hipstory

Un espectacle lúdic i alhora didàctic, que és un recorregut per la història del ball i la música hip-hop, des de la dècada de 1960 fins a dia d'avui. A càrrec d’una de les companyies de dansa urbana més reconegudes del país, Brodas Bros.

Un espectacle que combina explicacions amb coreografies i gags humorístics, de la mà de cinc ballarins i un músic. Ens mostra que és el «popping», el «locking» i el «b-boying», estils diferenciats dins del ball hip-hop. Així com també ens parla de la música funk, l'«scratch» i el «beatbox».

Un espectacle que ens narra diverses històries a través de les seves coreografies i que, d'aquesta manera, ens vol donar a conèixer què és el llenguatge musical i fer-nos sentir el món de la dansa com un mitjà accessible a tothom.

50 minuts.

Edat recomanada

Apte per a tots els públics.

Vídeo promocional

Entrades

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a ticketea.com.

Descomptes

· 15% per compra anticipada, fins diumenge dia 5 de març.

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

· 20% a grups superiors a 20 integrants.

· 50% a menors d’entre 3 i 7 anys.

· Entrada gratuïta pels menors de 2 anys (sense butaca).

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>