dissabte, 26 d'octubre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

Gordon, el cap de policia del bosc, està a punt de retirar-se i ha de trobar un nou assistent. Paddy, una ratolineta intel·ligent amb un gran sentit de l’olfacte, sembla ser la candidata adequada. Junts han de resoldre l’últim cas de Gordon: el misteri de les glans desaparegudes de l’esquirol. Podria ser la guineu qui se les ha endut? Gordon i Paddy aviat ho esbrinaran.

Una pel·lícula sobre l’amistat entre generacions, l’intercanvi de coneixements i la importància de no fer cas de les conclusions massa ràpides.

Direcció: Linda Hambäck.
País: Suècia.
Any: 2017.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 62' minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>