Fes un videojoc online: spaceshooters

Tallers Mini Innova

Del 31 de març al 1 d'abril 2017 a les 18h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-spaceshooters

Els videojocs del gènere «spaceshooters» són aquells jocs de disparar en que el jugador pilota una nau que viatja per l'espai exterior.

El taller està centrat, d'una banda, en el procés creatiu d'un videojoc del gènere esmentat  i, de l'altra, en la dinàmica de compartir el resultat amb els companys de l'aula i a la xarxa. Els jocs es creen en una plataforma d'Internet (sploder.com), gratuïta i especialment pensada per als infants.

El fet d'incloure a l'aula l'experimentació amb els jocs creats pels companys, respon a la voluntat de que els participants visquin també l'experiència de fer de «beta tester». És a dir, ajudar en el desenvolupament del joc d'un altre, posant a prova una de les primeres versions, per detectar possibles errors o suggerir millores a fer. Un part indispensable del procés creatiu dels videojocs professionals (i de qualsevol aplicació informàtica).

Durada: 2 sessions de 2 hores.

Horari: Divendres i dissabte de 18h a 20h.

Edats: A partir dels 10.

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon).

Preu: 18€