Fes un videojoc online: arcade

Tallers Mini Innova

Del 25 de novembre al 2 de desembre 2017

ImprimirS'anomenen videojocs «arcade» aquells que es dissenyen seguint les principals característiques i filosofia dels videojocs que vàries dècades enrere es comercialitzaven per a màquines recreatives.

El taller està centrat, d'una banda, en el procés creatiu d'un videojoc de la tipologia esmentada i, de l'altra, en la dinàmica de compartir el resultat amb els companys de l'aula i a la xarxa. Els jocs es creen en una plataforma d'Internet (sploder.com), gratuïta i especialment pensada per als infants.

El fet d'incloure a l'aula l'experimentació amb els jocs creats pels companys, respon a la voluntat de que els participants visquin també l'experiència de fer de «beta tester». És a dir, ajudar en el desenvolupament del joc d'un altre, posant a prova una de les primeres versions, per detectar possibles errors o suggerir millores a fer. Un part indispensable del procés creatiu dels videojocs professionals (i de qualsevol aplicació informàtica).

Durada: 2 sessions de 2 hores

Horari: dissabtes de 11.30 h a 13.30 h

Edats: de 10 a 14

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 18€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>