Del 16 al 23 de febrer 2019 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Tallers Mini Innova

ImprimirS'anomenen videojocs arcade aquells que es dissenyen seguint les principals característiques i filosofia dels videojocs que dècades enrere es comercialitzaven per a màquines recreatives.

El taller està centrat, d'una banda, en el procés creatiu d'un videojoc de la tipologia esmentada i, de l'altra, en la dinàmica de compartir el resultat amb els companys de l'aula i a la xarxa. Els jocs es creen en una plataforma d'Internet (sploder.com), gratuïta i especialment pensada per als infants.

El fet d'incloure a l'aula l'experimentació amb els jocs creats pels companys, respon a la voluntat que els participants visquin també l'experiència de fer de «beta tester». És a dir, ajudar en el desenvolupament del joc d'un altre, posant a prova una de les primeres versions, per detectar possibles errors o suggerir millores a fer. Un part indispensable del procés creatiu dels videojocs professionals (i de qualsevol aplicació informàtica).

Durada: 2 sessions de 2 hores; dissabte 16 de febrer i dissabte 23 de febrer, a les 11.30 h.

Edats: de 10 a 14 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 20

Abonaments per a tallers Mini Innova de dues sessions

• 2 tallers per 36 € (10% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>