Del 20 al 27 d'octubre 2018

Tallers Mini Innova

spaceshooter-2018-01Els videojocs del gènere «spaceshooters» són aquells jocs de disparar en que el jugador pilota una nau que viatja per l'espai exterior.

El taller està centrat, d'una banda, en el procés creatiu d'un videojoc del gènere esmentat i, de l'altra, en la dinàmica de compartir el resultat amb els companys de l'aula i a la xarxa. Els jocs es creen en una plataforma d'Internet (Sploder), gratuïta i especialment pensada per als infants.

El fet d'incloure a l'aula l'experimentació amb els jocs creats pels companys respon a la voluntat de que els participants visquin també l'experiència de fer de «beta tester». És a dir, ajudar en el desenvolupament del joc d'un altre posant a prova una de les primeres versions, per detectar possibles errors o suggerir millores. Aquesta és una part indispensable del procés creatiu dels videojocs professionals i del de qualsevol aplicació informàtica.

Durada: 2 sessions de 2 hores

Horari: Dissabtes a les 11.30 h

Edats: De 10 a 14 anys

Requeriments
Per realitzar el taller els participants crearan a classe un perfil d'usuari de la plataforma Sploder. Aquest procés d'alta requereix que els participants disposin d'una adreça electrònica per associar-la al nou compte d'usuari d'Sploder.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 18 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>