divendres, 16 d'abril 2021 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

En aquest taller, barregem art i ciència per elaborar, a partir de material divers, una manualitat (la rosa de Sant Jordi) alhora que creem un circuit elèctric mitjançant una pila de botó, cinta adhesiva de coure (un material molt efectiu per a la creació de circuits en 2D i 3D) i un LED. Treballem els fonaments de l'electrònica mentre desenvolupem la nostra part creativa i artística, ja que cada postal parteix de les mateixes bases, però cada alumne la pot desenvolupar de manera completament diferent dels altres, amb possibilitats gairebé infinites. En acabar el taller, els participants es poden emportar a casa la creació feta.

Durada: 2 hores.

Edats: de 7 a 11 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)