Del 28 de juny al 9 de juliol 2021 de les 10:30h a les 13:30h
Espai Cultura Fundació 1859

Casals d'estiu

Aprenem a crear el text i les il·lustracions en format acordió

Taller infantil de creació col·lectiva d’un conte amb final propi, des del text a les il·lustracions amb l’original format del llibre acordió.

Aprendrem com inventar un conte: l’argument, els personatges i el final sorprenent... i ens endinsarem en el món de la il·lustració utilitzant per descobrir com podem explicar la nostra història amb dibuixos fets per nosaltres mateixos

Durada:

• 10 sessions de 3h cadascuna (30h)
  • 4 sessions de 3h dedicades al text
  • 6 sessions de 3h dedicades a la il·lustració

Horari: de dilluns a divendres, de 10:30 a 13:30h.

Edat: 8 a 12 anys

Curs impartit per: Anna Fité, guionista i escriptora de literatura infantil i juvenil, i Laia Codina, il·lustradora i professora de Dibuix.

Recursos i materials: el preu del curs inclou el material

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, per telèfon o el següent formulari.

Preu: 250 €. El preu del curs inclou els materials.