Exposicions: visites i tallers Activitats per escoles

Activitats per escoles

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

press-start-fons_blanc_quadrat

PRESS START. COMENÇA EL JOC

L’activitat consisteix en un recorregut per l’exposició Press Start. Comença el Joc. Després d’una petita explicació teòrica de l’exposició, es realitzen petits jocs dins de la mateixa exposició, com ara un joc de pistes, jocs com l’arcade, jocs de memòria, jocs d’habilitat, es pot experimentar amb un reactable i amb realitat virtual, entre d’altres.

L’exposició se centra, com a punt de partida, en la idea de la interacció. S’hi exploren formes i dispositius amb què els gamers (jugadors) han interactuat al llarg dels anys amb els videojocs, des dels jocs amb teclat, els primers joysticks, etc., fins a la realitat virtual. Els dos punts clau del discurs són, per una banda, la vessant cultural i, de l’altra i molt especialment, les implicacions i aplicacions pedagògiques dels videojocs.

Nivells recomanats

• Cicle Mitjà de Primària
  • Cicle Superior de Primària
  • 1er Cicle d'ESO

Àmbit temàtic

• Tecnologia
  • Jocs

Disponibilitat temporal i durada

• Període: Del 9 de gener de 2017 fins al final del curs acadèmic
  • Franja horària: De 9:30 a 21h
  • Durada: 2 hores

Preu i descomptes

• 70€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

ordit-i-trama

ORDIT I TRAMA

Taller de fabricació d’un teler manual i casolà, concebut amb motiu de les exposicions «Antic Egipte i teixits coptes de Montserrat» i «Les veus del tèxtil», realitzades a la tardor de 2016 (de setembre a novembre).

En el taller, els alumnes tenen l’oportunitat de fabricar un teler manual que després es podran emportar cap a casa. D’aquesta manera, podran experimentar en primera persona com és teixir i com és l’art del tèxtil, tan arrelat a la ciutat de Sabadell.

Teixir és fer una tela o un treball similar entrellaçant fils o les bagues formades amb un sol fil, especialment entrellaçant fils pertanyents a dues sèries, els de l’una (ordit) perpendiculars als de l’altra (trama).

Nivells recomanats

• Cicle Inicial de Primària
  • Cicle Mitjà de Primària
  • Cicle Superior de Primària

Àmbit temàtic

• Educació artística: manualitats

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 1 hora

Preu i descomptes

• 35€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

Inscripcions

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>