Cinema d'animació

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-ernest-i-celestine

L'Ernest és un ós gran, marginal i famolenc. Un dia tot regirant les escombreries buscant menjar es troba amb la Célestine, una rateta ben espavilada. L'ós fa l'intent de menjar-se-la, però ella li suplica que no ho faci i li promet a canvi un menjar molt més suculent. Així és com s'origina entre ells una llarga relació que anirà acompanyada d'aventures i desventures.

Direcció: Stépahne Aubier, Vincent Patar i Benjamin Renner.
País: França
Any: 2011

80 minuts

Edat recomanada

Per a tots els públics.

Tràiler

Entrades

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Per reservar-ne, podeu escriure per correu electrònic o trucar. Venda en línia a ticketea.com.

3€ (menors de 4 anys, gratuït).

Descomptes

Un 20% per a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i famílies monoparentals.

Un 25% per als socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>