dijous, 3 de gener 2019 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

L’Ernest és un os gran amb esperit d’artista i un cor generós. Amb ell viu la Celestine, una rateta òrfena que fa temps va acollir a casa seva. Junts viuran tota mena d’aventures mentre es preparen per a l’arribada de l’hivern.

Una nova adaptació dels populars contes infantils de Gabrielle Vincent, plena d’encant i valors positius, que manté la bellesa de les il·lustracions originals.

Direcció: J. Cheng y J. C. Roger
País: França
Any: 2017

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Duración: 52 minuts
Edad recomendada: Apta per a tots els públics

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>