Engruna Teatre fa 10 anys!

Actes als nostres auditoris

dissabte, 10 de juny 2017 a les 17h
Amfiteatre de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Activitat organitzada per:
Cia. Engruna Teatre. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

lluna

Aquest juny farà 10 anys de l’estrena d'El molinet màgic, el primer espectacle d'Engruna Teatre. Per celebrar-ho, la companyia sabadellenca de teatre familiar organitza una gran festa al jardí de l'Espai Cultura.

Activitats lúdiques, de 17h a 19:30h:

- Taller de màscares.

- Taller de maquillatge.

- Taller de titelles.

- Berenar.

- Jocs infantils.

- Actuacions musicals de col·laboradors de la companyia.

- Rifa de productes de marxandatge de la companyia i entrades per un dels seus espectacles.

Espectacle de cloenda, a les 19:30h

Per tancar la festa, Engruna Teatre ens convida a gaudir de l'obra La nina del cap pelat, a l'amfiteatre del jardí.

Activitat gratuïta

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>