dissabte, 10 de juny 2017 a les 17h
Amfiteatre de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Activitat organitzada per:
Cia. Engruna Teatre. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Actes als nostres auditoris

lluna

Aquest juny farà 10 anys de l’estrena d'El molinet màgic, el primer espectacle d'Engruna Teatre. Per celebrar-ho, la companyia sabadellenca de teatre familiar organitza una gran festa al jardí de l'Espai Cultura.

Activitats lúdiques, de 17h a 19:30h:

- Taller de màscares.

- Taller de maquillatge.

- Taller de titelles.

- Berenar.

- Jocs infantils.

- Actuacions musicals de col·laboradors de la companyia.

- Rifa de productes de marxandatge de la companyia i entrades per un dels seus espectacles.

Espectacle de cloenda, a les 19:30h

Per tancar la festa, Engruna Teatre ens convida a gaudir de l'obra La nina del cap pelat, a l'amfiteatre del jardí.

Activitat gratuïta

Dades de contacte amb l'entitat organitzadora:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>