divendres, 14 de maig 2021 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Aquest taller proposa un recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa. Ens centrarem en quatre aspectes bàsics: engranatges, circuits elèctrics, construccions makers i programació amb robots, tot utilitzant material actual i innovador com per exemple littleBits un sistema de blocs imantats reutilitzables per crear circuits electrònics a força d'unir components diferents com qui fa servir un joc de peces de construcció o els robots True True (pensats per iniciar els infants en la programació).

Veurem, doncs, l'evolució de les màquines, des dels elements més senzills de la mecànica, com ara els engranatges, fins a arribar a la robòtica, passant per l'electrònica.

Durada: 1,5 hores.

Edats: de 7 a 11 anys.

Indicacions per a extraescolars

Activitats complementàries

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 8.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)