divendres, 12 de novembre 2021 de les 18 h a les 19.30 h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Descripció

Aquest taller proposa un recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa. Ens centrarem en quatre aspectes bàsics: engranatges, circuits elèctrics, construccions makers i programació amb robots, tot utilitzant material actual i innovador com per exemple littleBits un sistema de blocs imantats reutilitzables per crear circuits electrònics a força d'unir components diferents com qui fa servir un joc de peces de construcció o els robots True True (pensats per iniciar els infants en la programació).

Veurem, doncs, l'evolució de les màquines, des dels elements més senzills de la mecànica, com ara els engranatges, fins a arribar a la robòtica, passant per l'electrònica.

Indicacions per a extraescolars

1,5 hores.

Edats

De 6 a 10 anys.

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 9.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc
  • de 18 €)
    Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).

93 725 95 22 (extensió 2)