Dissabtes d'espectacle

dissabte, 18 de novembre 2017 a les 20 h

Somiatruites: Persona visionària o que s'il·lumina fàcilment amb coses impossibles o estranyes

Aquest espectacle és una proposta familiar i per a tots els públics, on es combina la màgia més espectacular dels grans aparells amb la màgia més impactant del petit format. Aquest conjunt de sensacions, sota una acurada posada en escena, fa d’El somiatruites un espectacle deliciós.

L'espectador, petit o gran, es submergirà en un món on no hi ha límits per a la imaginació. Diuen que la imaginació és el llapis amb el qual els infants dibuixen les seves millors aventures, on res no és segur i alhora tot és possible! Així és com El somiatruites escriu el més increïble dels miracles, a cada representació.

Durada: 50 minuts
Edat recomanada: Apte per a tots els públics

Entrades

Preu: 12 €

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 15% per compra anticipada (fins diumenge dia 12 de novembre)

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

· 20% a grups superiors a 20 integrants

· 50% a menors d’entre 3 i 7 anys

· Entrada gratuïta pels menors de 2 anys (sense butaca)

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>