Espai Cultura Fundació 1859

A qui s'adreça:

Alumnes d'educació primària.

Descripció:

«El Plat Saludable» o Harvard Plate, creat per experts en nutrició de l’Escola T. H. Chan de Salut Pública de Harvard i els editors de Publicacions de Salut de Harvard, és una guia per elaborar àpats saludables i equilibrats.

Aquest taller permetrà als alumnes conèixer els diferents grups d’aliments que composen el plat de Harvard i les proporcions adequades.

Les receptes que es realitzaran serà un got de formatge mascarpone i fruita de temporada. Al taller hi seran presents la creativitat, la bona alimentació i els bons hàbits a través de petites dinàmiques d’educació nutricional, que els ajudarà a partir de llavors a escollir «menjar sa i ric».

Objectius:

- Conèixer i reconèixer els aliments, així com els nutrients i les propietats de cadascun

- Saber manipular correctament estris de la cuina i aliments

- Aprendre a cuinar i a crear hàbits saludables d’alimentació

- Estimular la creativitat a la cuina

- Fomentar el treball en equip

- Valorar la importància de la higiene i de la salut

Competències bàsiques:

- Competència artística i cultural

- Competència d’aprendre a aprendre

- Competència d’autonomia i iniciativa personal

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic, en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura - Fundació Sabadell 1859, c. d’en Font núm. 25, Sabadell.

Cost: 150 € per grup.

Observacions:

No hi ha pausa durant l’activitat, si es vol esmorzar, ha de ser abans o després de l’activitat.

És important que en el moment de demanar aquesta activitat, s’informi de totes les al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries dels alumnes.

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Espai Cultura

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

Organitza:

Fundació Caixa Sabadell 1859

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>