El nen i el món D'Alê Abreu

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

el-nen-i-el-mon_1024px

Un nen petit viu amb la seva família en una idíl·lica zona rural del Brasil, fins que el seu pare ha de marxar a treballar a la ciutat. El nen decideix emprendre un viatge per trobar-lo, una aventura apassionant que el portarà a descobrir un altre món controlat per la tecnologia, les màquines i els mitjans de comunicació. Una realitat que el nen contemplarà amb els seus ulls d’infant, intentant sobreviure sempre de la manera més juganera i innocent..

Direcció: Alê Abreu.
País: Brasil.
Any: 2013.

Idioma de projecció: Sense diàlegs.

Durada: 1 hora i 20 minuts.

Edat recomanada: Apta per a tots els públics.

Tràiler

Entrades

Venda presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a ticketea.com.

Preu: 3€

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

· Entrada gratuïta pels menors de 2 anys.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>