El Nadal del senyor Branquilló i L'escombra voladora

Cinema d'animació

dijous, 3 de gener 2019 a les 18.30 h

Tràiler

Sinopsi d'«El Nadal d'el senyor Branquilló»

El senyor Branquilló viu a un gran roure amb la seva muller i tres fills. Un dia qualsevol s’endinsarà per accident en una aventura èpica que a cada pas l'allunyarà més i més de casa seva… Aconseguirà tornar a temps per celebrar el Nadal amb la seva família?

Direcció: Jeroen Jaspaert i Daniel Snaddon
País: Regne Unit
Any: 2015

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 27 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Sinopsi «L'escombra voladora»

Una bruixa molt simpàtica permet, molt a pesar del seu gat, que un gos, un ocell i una granota que la van ajudar a recuperar alguns objectes, muntin a la seva escombra, fent-la massa pesada per volar. Aviat es trobaran perseguits pel malvat drac, qui intentarà per tots els mitjans menjar-se la bona bruixa. Aconseguiran escapar?

Direcció: Jan Lachauer i Max Lang
País: Regne Unit
Any: 2012

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 25 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>