Cinema d'animació

dissabte, 7 d'octubre 2017 a les 18.30 h

Tràiler (en castellà)

Sinopsi

La Sophie és una jove innocent a la que la bruixa de l'Ermot ha llençat un malefici que l'ha transformat en una anciana. Per deslliurar-se de l'encanteri, la seva única opció és demanar-li ajuda a en Howl, un jove mag una mica insegur i ociós, que viu en un castell ambulant.

Direcció: Hayao Miyazaki
País: Japó
Any: 2004

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 1 hora i 59 minuts
Edat recomanada: No recomanada per a menors de 7 anys

Entrades

Preu: 3 €

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia: a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys y jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

· Entrada gratuïta per als menors de 2 anys.

Els descomptes no son acumulables i s’apliquen només sota venda presencial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>