dissabte, 16 d'octubre 2021 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

Amb esperit inquiet i ganes de descobrir món, un petit cargol s’embarca en un viatge, a la cua d’una balena geperuda, a través dels mars. Però, un dia, la balena perd el rumb i acaba encallada a una badia aïllada. Com ho farà el petit cargol per rescatar-la? Una bonica història d’una amistat improbable que ens farà recórrer els indrets més sorprenents i màgics del món submarí.

Dels productors de pel·lícules com El Grúfal, Zog i La rata pirata, arriba aquesta nova aventura acompanyada de tres curtmetratges tocats pel poder del mar.

Direcció: Max Lang i Daniel Snaddon
País: Regne Unit.
Any: 2019.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 27 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 10% a socis del Club Natació Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

93 725 95 22 (extensió 2)