Tallers Mini Innova

divendres, 15 de desembre 2017 a les 18 h

pencil-instrumentMuntarem un kit de «Drawdio», un llapis modificat amb un circuit electrònic simple que fa que el llapis generi sons mentre dibuixes i et permet modular el to d'aquest sons en funció de la llargada dels traçats. Una joguina d'allò més creativa!

Durada: 1 hora

Edats: de 10 a 14

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 35€ (inclou material)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>