Del 29 de març a l'1 d'abril 2021 a les 10 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

En aquesta innovadora proposta d’introducció a la realitat virtual immersiva en submergim —gràcies a un visor de realitat virtual i uns telèfons intel·ligents— en aquesta tecnologia. Els infants provaran de crear els seus propis mons de realitat virtual i realitat augmentada a partir d’una plataforma molt intuïtiva i fàcil d’utilitzar, aprenent a modificar els elements de l’escenari, així com a programar accions pels diferents elements.

Durada: 4 sessions de 3 hores (dilluns 29, dimarts 30 i dimecres 31 de març, i dijous 1 d'abril, de 10 a 13 h).

Edats: de 8 a 12 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 40.

Descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)