Disseny d'impressió 3D per a la vida diària

Tallers Innova +

Del 10 de novembre al 1 de desembre 2018

destacada-webEC-disseny3d-vida-diariaSi tens ganes d’aprendre a dissenyar objectes per a impressió 3D, et proposem un taller iniciàtic amb la mirada posada en l’ús d’aquesta tecnologia per resoldre petites necessitats de la vida quotidiana i treure-li partit sense haver de tenir una impressora 3D a casa.

Aprendràs de zero a crear models amb programari especialitzat, FreeCAD (de codi obert i d’ús gratuït), i també tot el que has de tenir en compte per portar a produir les teves creacions a qualsevol fablab que tinguis a la vora (taller de fabricació digital).

A més de diverses pràctiques de modelatge i la impressió d'un dels exercicis, una de les classes inclourà la visita a un fablab de la ciutat, per descobrir in situ el funcionament d'aquesta tipologia d'establiments. Per cortesia dels seus promotors, ens desplaçarem fins a l'Espai Creactiu per conèixer les seves instal·lacions.

Durada: 4 sessions de 2 hores i 30 minuts

Horari: Dissabtes a les 11 h

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 60 €

La matrícula inclou el cost d’impressió d’un dels exercicis realitzats a classe, una tassa personalitzada que els alumnes s’enduran a casa un cop finalitzat el taller.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>