dimarts, 23 d'abril 2019 a les 9 h

Descarrega
més informació

Diades i jornades

Tal com ja és tradició, el jardí de l’Espai Cultura Fundació 1859 esdevindrà escenari de la celebració de Sant Jordi. Hi trobareu parades de llibres i roses, i tallers i jocs per la canalla. També hi haurà contacontes i espectacles familiars. A més, farem jornada de portes obertes als edificis modernistes de la Fundació i podreu visitar les exposicions de l’Espai Cultura.

De 9 a 21 h
Parades de llibres de la Fundació 1859 Caixa Sabadell i de tres llibreries de la ciutat: Abacus Cooperativa, La Llar del Llibre i Llibreria Tècnica. Al jardí de l'Espai Cultura.

De 10 a 21 h
Jornada de portes obertes: visita el patrimoni modernista de la Fundació 1859 Caixa Sabadell: la seu de la Fundació (c. Gràcia, 17) i el mateix Espai Cultura (c. d’en Font, 25).

D'11 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h
La petita llibreria: una llibreria perquè grans i petits puguin remenar llibres. Al jardí de l'Espai Cultura.

D'11 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h
La xarxa de les paraules: taller familiar. Al jardí de l'Espai Cultura.

De 17 a 20.30 h
Un llibre singular: taller a partir de 6 anys. Fem el nostre propi llibre personalitzat! Al jardí de l'Espai Cultura.

De 17 a 20.30 h
La Rulot de contes dels Dracs: espectacle familiar a càrrec de La Berta del Poblet. Una petita rulot carregada d’un munt de contes, i una narradora que ens convida a entrar-hi per explicar-nos-els. Al jardí de l'Espai Cultura.

18 h
Ballada de sardanes: a la plaça de Sant Roc, a càrrec de la Cobla Jovenívola de Sabadell. Organitza: Fundació 1859 Caixa Sabadell, BBVA CX i Agrupació Cultural Folklòrica Sabadell Sardanista.

18.30 h
On són les lletres?: espectacle familiar a càrrec de Jordi Tonietti & The Bus Band. Un concert que combina la música i l’animació amb la poesia de Martí i Pol, Raspall, Brossa o Marçal. Al jardí de l'Espai Cultura.

Totes les activitats són gratuïtes.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>