divendres, 23 d'abril 2021 de les 9 a les 20.30 h
Espai Cultura

Diades i jornades

Reprenent la tradició d’anys anteriors, divendres 23 d’abril el jardí de l’Espai Cultura esdevindrà un dels escenaris principals de la Diada de Sant Jordi a Sabadell, amb un programa d’activitats per a tota la jornada organitzat per la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Les activitats d’aquest any han estat planificades per a garantir una major protecció en aquest context de pandèmia, és per aquest motiu que és necessari fer reserva prèvia per assistir a l’espectacle, que aquest any té places limitades.

PROGRAMA COMPLET

ACTIVITATS AL JARDÍ

Giro-dari
Dues funcions: a les 17.30 i 18.30 h. (Sessions de 30 minuts)

Espai: Amfiteatre

Una tramoia ha de preparar l’escenari per una contacontes que arriba tard. Mentre intenta preparar-ho tot se li desmunta el conte de la Caputxeta que volia explicar la contacontes. Abans no arribi, l’haurà d’endreçar, però com que no sap contes els nens i les nenes l’hauran d’ajudar. A mesura que passa l’estona va trobant elements a l’escenari que l’engrescaran a explicar històries.

Una sessió de contes, musical i amb titelles tot recordant a Gianni Rodari

Sóc el drac!
De 17 a 20 h

Espai: Porxos del jardí

La pandèmia ens ha confinat el Drac, però ell no deixa de pensar en nosaltres i per això ens proposa de fer un punt de llibre/ titella de la seva cara, perquè cada vegada que el veiem ens recordem d’ell i el vinguem a veure l’any que ve. Una estructura amb una imatge seva farà que el tinguem ben present i li puguem deixar missatges en els estenedors de la lectura

El Jardí de la lectura
De les 11 a 13.30 h i de les 17 a 20 h
El jardí de les endevinalles i els poemes : Un espai on convidem a descobrir endevinalles, poemes sobre objectes, animals, menjars i mil coses més que podem trobar en els llibres de contes

El racó dels Llibres i la lectura: Una exposició-ambientació amb llibres de contes i caixes de fusta per mirar i, si les condicions ho permeten..., també consultar i remenar. (Es poden facilitar guants per a mirar els llibres)

ACTIVITATS A L’INTERIOR

De 9 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h
La ciència del joc: mostra didàctica de com es relacionen els fenòmens naturals amb els Jocs de tota la vida.
Montphoto: Concurs internacional de fotografia de natura: Recull de les fotografies del concurs Montphoto de natura.

Totes les activitats són gratuïtes.

No s’accepten més inscripcions per Giro-dari

93 725 95 22 (extensió 2)