Diades i jornades

ACTIVITATS AL JARDÍ

parades_quadrat_800pxParades de llibres
De 9 a 21 h

Davant de l'amfiteatre hi trobareu les parades de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i de tres llibreries de la ciutat: Abacus Cooperativa, La Llar del Llibre i Llibreria Tècnica.

pesigolles-drac_quadrat_800pxPessigolles a la panxa del drac
De 9 a 21 h

Us proposem un repte d'allò més divertit... Busqueu el drac de Sant Jordi, que s'ha amagat en algun racó del jardí i feu-li tantes pessigolles com pugueu!

Racó creatiu i de dibuix
De 9 a 21 h

A l’entrada del jardí, un espai familiar de lectura i dibuix on els menuts podran fer volar la imaginació, ja sigui llegint contes o realitzant les pròpies creacions, i escriure missatges a una pissarra màgica.

Titelles de drac
De 10.30 a 14 h

Taller infantil de manualitats

Cascs i barrets de princesa
De 16.30 a 20 h

Talller infantil de manualitats

Set up (De la Cia. Los Barlou)
A les 18 h

Què passa abans d'un espectacle? Tres personatges maldestres faran del muntatge d'una funció qualsevol tot un espectacle ple d'entrebancs, imprevistos i sorpreses.

Signatura del 37è Premi BBVA Sant Joan de Literatura Catalana
A les 19 h

A la parada de llibres de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, l'escriptor Rafael Vallbona signarà exemplars de la seva novel·la «La casa de la frontera», obra guanyadora del guardó.

Organitzen: Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA CX. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

ACTIVITATS A L'INTERIOR

salo-modernistaPortes obertes als edificis modernistes i les exposicions
De 9 a 21 h

Podreu visitar la seu de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 (C/Gràcia, 17), la torre mirador de l'Espai Cultura i les exposicions en curs: «Josep Busoms i la seva llum», una retrospectiva de la seva obra fotogràfica en blanc i negre, i «Contes de la Mediterrània», amb il·lustracions de Delphine Labedan.

ACTIVITATS A D'ALTRES ESPAIS

cobla_quadrat_800pxBallada de Sardanes
A les 18 h

Torna la tradicional ballada a la Plaça de Sant Roc (davant l'església de Sant Feliu), amb l'actuació en directe de la Cobla Jovenívola de Sabadell, sota la direcció de Jordi Figaró i Voltà.

Organitzen: Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, BBVA CX i Agrupació Cultural Folklòrica Sabadell Sardanista

Totes les activitats són gratuïtes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>