Diades i jornades

Taller infantil de manualitats

De 10h a 20h

pesigolles-drac_quadrat_800pxPessigolles a la panxa del drac
Al llarg de tot el dia, al jardí hi haurà un dels protagonistes de la Diada, el Drac: Tothom podrà entrar a fer-li pessigolles!

Racó creatiu i de dibuix
A l’entrada del jardí gaudirem d'un espai familiar de lectura i dibuix on els menuts podran fer volar la imaginació, ja sigui llegint contes o realitzant les pròpies creacions, i escriure missatges a una pissarra màgica.

De 10h a 21h

parades_quadrat_800px

Parades de llibres
Davant de l'amfiteatre hi trobareu les parades de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i de tres llibreries de la ciutat: Abacus Cooperativa, La Llar del Llibre i Llibreria Tècnica.

A les 11h

ContedegelContes de gel
De la Cia. Teia Moner, a l'amfiteatre.
El xacrat, un ocell que cada any vola de l’Àrtic a l’Antàrtida, ens mostrarà els impressionants temples de gel de la Terra. Pel camí ens farem amics d'una orca blanca i d'un pingüí. Assistirem a la festa de la Reina de les Neus i els inuits ens explicaran els mil colors que pot tenir el blanc i ens revelaran el secret de les aurores boreals.

A les 12:30h

Sessió de contes per la igualtat
De la Cia. Contes de prop, a l'amfiteatre.

Organitza: L'Àmbit de Gènere, Feminismes i LGBTI de la Regidoria de Drets Civils i Ciutadania de l'Ajuntament de Sabadell.

De 16h a 20h

generica-tallers-sant-jordiPunteres de llapis de Roses de Sant Jordi
Talller infantil de manualitats

A les 17h

RepublicacontesLa República dels Contes
De Jordi Font, a l'amfiteatre.
Sabem d'un lloc que a vegades apareix i a vegades desapareix. Un lloc ple de màgia i llibertat: on qualsevol història es pot fer realitat. Fent un tomb per la «República dels Contes» descobrireu un munt d'històries acompanyades per oques escaladores, princeses pacients, peixos artistes, serps gegants i flors increïbles. Històries d'honestedat, d'igualtat, de treball en equip i creativitat.

A les 19h

carme-riera_quadrat_800pxSignatura de llibres
A la parada de llibres de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, l'escriptora Carme Riera signarà exemplars de la seva novel·la Les darreres paraules, obra guanyadora del 36è Premi BBVA Sant Joan de Literatura Catalana.

Organitzen: Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA CX. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

ACTIVITATS D'INTERIOR

De 10h a 21h

salo-modernistaPortes obertes als edificis modernistes i les exposicions
Podreu visitar la seu de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, la torre de l'Espai Cultura i les exposicions en curs: Press Start (sobre la història del videojocs) i una retrospectiva de l'obra de Tino Izquerdo.

ACTIVITATS A D'ALTRES ESPAIS

A les 18h

cobla_quadrat_800pxBallada de Sardanes
A la Plaça de Sant Roc, amb la Cobla Jovenívola de Sabadell.

Totes les activitats són gratuïtes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>