Dia i Nit dels Museus de Sabadell

Diades i jornades

Del 18 al 20 de maig 2018

Per 7è any consecutiu, entre els dies 18 i 20 de maig, l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, els Museus Municipals de Sabadell d'Art i d'Història, el Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont i el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, organitzen conjuntament el Dia i Nit dels Museus de Sabadell, una programació especial d'activitats gratuïtes i jornades de portes obertes amb la qual es vol acostar el patrimoni museístic de Sabadell a la ciutadania, especialment la més jove.

Aquest programa conjunt s'emmarca en la celebració del Dia Internacional dels Museus, que aquest any arriba a la 41a edició i té per objectiu sensibilitzar el públic sobre el paper de les institucions museístiques en el desenvolupament de la societat, i La  Nit dels Museus, que celebren multitud de ciutats europees amb la voluntat de generar un espai lúdic i festiu comú, per apropar nous públics als museus i oferir una manera diferent de gaudir-ne.

PROGRAMA D'ACTIVITATS

DISSABTE 19 DE MAIG

CINC MUSEUS, CINC HISTÒRIES
Itinerari de visites dramatitzades, a càrrec de l'actor sabadellenc Pep Muñoz

· Horaris: A les 19 h i a les 21 h
· Lloc de trobada: Entrada principal del Museu del Gas (Plaça del Gas, núm. 8)

MUSEUS OBERTS FINS A MITJNANIT
Portes oberts a les exposicions, a partir de l'horari d'obertura habitual de cada museu i fins a les dotze de la nit

· Llocs: Museu d'Art de Sabadell, Museu d'Història de Sabadell, Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont

DIUMENGE 20 DE MAIG

ELS MUSEUS AL CARRER
Tallers familiars

· Horaris: D'11 a 14 h
· Lloc: Plaça del Racó del Campanar

Totes les activitats són gratuïtes.

Consulteu el web del Dia i la Nit dels Museus per conèixer les joies dels museus: bit.ly/diadelsmuseussbd