Diades i jornades

Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 i museus de Sabadell

Descarrega
més informació

imatge-principal-01El Dia i la Nit Internacionals dels Museus són una iniciativa que pretén acostar el patrimoni museístic a la ciutadania (en especial la gent jove) i sensibilitzar-la sobre el paper dels museus en el desenvolupament de la societat.

Dues jornades festives, plenes d'activitats culturals i lúdiques, al voltant de tota una xarxa europea d'institucions i museus que treballen per la divulgació del patrimoni històric i cultural de les ciutats.

Sabadell se suma a la iniciativa per 6è any consecutiu, comptant amb la participació i coordinació dels Museus Municipals de Sabadell d'Art i d'Història, l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, el Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont i el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa.

Entre els dies 18 i 21 de maig, aquestes institucions organitzem conjuntament un programa d'activitats gratuïtes. Així com també jornades de portes obertes (el dimecres 18, Dia Internacional dels Museus, i el dissabte 20 fins a mitjanit, Nit dels Museus) i una gimcana familiar amb premis pels infants, que es realitza tot visitant els diversos espais accessibles a cada museu durant els horaris de portes obertes i que consisteix en descobrir la joia de cada museu. A més durant la Nit dels Museus, les activitats que es realitzen a partir del vespre s'han concebut com un itinerari per recórrer els quatre museus participants.

ACTIVITATS DE DISSABTE 20 DE MAIG A L'ESPAI CULTURA

taller-intensiu-realitat-virtualA les 18.30 h
Presentació d'aplicacions de realitat virtual
Creades pels alumnes del taller intensiu que es va realitzar durant el mes d'abril, com a activitat complementària a l'exposició Press Start i  a càrrec d'All VR Education.

imatge-sonso-clown_quadradaA les 20 h
Senyor Pallasso
Espectacle de Sonso Clown, artista resident a l'Estruch, Fàbrica de creació.

Activitats gratuïtes i per a a tots els públics.

Consulteu la programació conjunta, al complet, al web oficial del Dia i la Nit dels Museus a Sabadell. També podeu descarregar el díptic amb les instruccions de la gimcana.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>