Tallers Mini Innova

diumenge, 11 de novembre 2018 a les 11.30 h

descobreix_en_bee-botBee-bot és un petit robot amb forma d’abella, concebut per iniciar els més petits a la robòtica. Mentre juguen amb ell, aprenen a donar-li instruccions per a que segueixi un camí traçat i així es treballa el llenguatge direccional: girs, lateralitats i altres conceptes sobre espacialitat.

A la part superior de cos d'en Bee-bot hi trobem les tecles de comandament amb les quals l'infant pot ordenar-li que avanci en una direcció concreta, que giri cap a una cantó un altre quan hagi recorregut una determinada distància... A més, pot donar-li vàries ordres seguides que el robot recordarà i executarà una rere l'altra.

Durada: 2 hores

Edats: De 4 a 7 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>