dissabte, 2 de juny 2018 a les 11.30 h

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

descobreix_en_bee-botUn petit robot amb forma d’abella, concebut per iniciar els més petits a la robòtica. Mentre juguen amb ell, aprenen a donar-li instruccions per a que segueixi un camí traçat i així es treballa el llenguatge direccional: girs, lateralitats i altres conceptes sobre espacialitat.

Durada: 2 hores

Edats: De 4 a 7 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.