Espai Cultura Fundació 1859

Escoles

NOTA: aquest taller es pot realitzar tant a l'Espai Cultura com a la mateixa escola. En cas de realitzar-se a l'escola, es recomana tenir una pantalla o projector per a poder-hi connectar un ordinador portàtil.

A qui s'adreça:

Alumnes de P4, P5 i cicle inicial d’educació primària.

Descripció:

En Bee-bot és un petit robot amb forma d’abella que és robust i molt fàcil de fer servir, ideal per a aquestes edats. L’objectiu és aprendre el llenguatge direccional, girs, lateralitats i altres conceptes d’espacialitat.

Tot això mentre juguen amb el robot, que seguirà les nostres instruccions per uns camins que hauran creat els alumnes, decidint quines ordres caldrà donar. També es poden utilitzar lletres i nombres matemàtics per completar l’educació transversal.

Objectius:

- Seleccionar i valorar la informació rebuda o aconseguida per mitjà de les tecnologies de la informació i de la comunicació.

- Aplicar, en contextos diversos, els diferents coneixements adquirits i els recursos propis, a fi de resoldre de manera creativa problemes, situacions personals i necessitats de la vida quotidiana.

- Iniciar el procés d’aprenentatge de les habilitats matemàtiques bàsiques i de l’ús de les tecnologies a través del joc i la cooperació entre companys.

- Promoure l’automotivació i el pensament creatiu mitjançant la presentació d’eines noves i formes flexibles (construcció i programació).

Competències bàsiques:

Educació Infantil:

- Capacitat d’aprendre a pensar i a comunicar.

- Capacitat d’aprendre a descobrir i tenir iniciativa.

Educació primària:

- Tractament de la informació i competència digital.

- Competència d’aprendre a aprendre.

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir.

Durada: 1 hora i 30 minuts.

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe.

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25, Sabadell.

Cost: 150 € per grup.

Cost a l'escola: 170 € per grup classe.

Descompte del 20% a les escoles del Pla Educatiu d'Entorn.

Descompte del 20% a les escoles de Màxima Complexitat.

Observacions:

No hi ha pausa durant el taller; si es vol esmorzar, ha de ser abans o després de l’activitat.

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Espai Cultura

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

Organitza:

Fundació 1859 Caixa Sabadell

93 725 95 22 (extensió 2)