Espai Cultura Fundació 1859

Escoles

A qui s'adreça:

Alumnes d’ESO i batxillerat.

Descripció:

En aquest taller es proposa investigar l’estructura de l’ADN, conèixer els seus components i el seu funcionament. Es realitzaran diferents activitats al voltant d’aquesta premissa i així per exemple, els alumnes tindran l'oportunitat de fer un experiment molt senzill però molt interessant, per tal d'elaborar hipòtesis i visualitzar a simple vista, del nostre propi material genètic.

L'activitat s'arrodoneix amb la visualització i l'anàlisi de mostres de cèl·lules i la seva composició, amb el microscopi.

Objectius:

- Comprendre que el coneixement científic és un saber integrat que s’estructura en diverses disciplines

- Accedir als coneixements científics i tecnològics fonamentals

- Aplicar l’estructura i funcionament de l’ADN amb els seus processos cel·lulars

- Utilitzar la metodologia científica per a la realització de protocols

- Desenvolupar hàbits de treball en equip per a la resolució de problemes

- Conèixer i valorar de manera crítica la contribució de la ciència i la tecnologia en el canvi de les condicions de vida

Competències bàsiques:

- Competència d’aprendre a aprendre

- Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir

Durada: 1 hora (ESO) o bé 1 hora i 30 minuts (2n Cicle d’ESO i Batxillerat)

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura - Fundació Sabadell 1859, c. d’en Font núm. 25. Sabadell.

Cost: 40 € (1 hora) o bé 60 € (1 hora i 30 minuts) per grup

Descompte del 20% a les escoles del Pla Educatiu d'Entorn.

Observacions:

No hi ha pausa durant l’activitat; si es vol esmorzar, ha de ser abans o després de l’activitat.

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Espai Cultura

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

Organitza

Fundació 1859 Caixa Sabadell

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>