Activitat organitzada per:

Descarrega
més informació

Curs Escolar 2021-2022

Les activitats escolars de l’Espai Cultura Fundació 1859 estan dissenyades per a grups classe, amb una durada d'entre una i dues hores, segons l’activitat. S'ofereixen al llarg del curs escolar, de setembre a juny, en horari lectiu.

Cada activitat és conduïda per un o dos educadors que s'ocupen de les explicacions i la dinamització. Algunes de les activitats disposen de material previ i posterior, que s’enviarà al professorat en el moment corresponent. Un cop feta l’activitat, es donarà al professorat una enquesta d'avaluació.

Des de l’Espai Cultura Fundació 1859 volem traslladar-vos la tranquil·litat d’assegurar-vos unes activitats escolars que reuniran les màximes condicions de seguretat per als alumnes. Per aquest motiu, ens adaptarem a totes les mesures marcades pels Departaments de Salut i d’Educació de la Generalitat de Catalunya en referència a la COVID-19 per a realitzar les nostres activitats escolars.

Per al curs 2021-2022, seguim mantenint activitats de diferents àmbits temàtics: modernistes, matemàtiques, tecnologia i robòtica, audiovisuals i multimèdia, ciència, educació en valors i hàbits saludables, i llenguatges artístics.

Cal destacar l’exposició “La Ciència del Joc”, inaugurada a començaments de 2021 i disponible durant tot el curs 2021-22; al voltant d’aquesta exposició s’hi articulen una sèrie de tallers relacionats com ara “Invents científics”, “Els colors de la llum”, “Construccions mecàniques amb Lego” o “Enginys tecnològics”, entre d’altres.

Tot i que les activitats es duen a terme a l’Espai Cultura Fundació 1859, c/ d’en Font, número 25, de Sabadell, aquest curs consolidem la realització d’algunes de les nostres activitats in situ a les escoles.

Per llegir informació més detallada de cada proposta, us convidem a descarregar i consultar la Guia d’Activitats Pedagògiques (en format PDF)  i a utilitzar el cercador d’activitats que trobareu en el següent enllaç.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu escriure un correu electrònic a l’adreça visitesec@fundaciosabadell.cat.

93 725 95 22 (extensió 2)

visitesec@fundaciosabadell.cat