diumenge, 19 d'abril 2020 a les 11.30 h

Activitat organitzada per:
Fundació 1859 Caixa Sabadell

Petits a la cuina

En aquest taller cuinarem una recepta salada i una dolça: coca salada i muffins amb roses de Sant Jordi. La professora explicarà cada recepta pas per pas i ajudarà als participants al llarg de tot el procés.

Aquest és un taller de cuina creativa: al llarg de l’elaboració de totes dues receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Places limitades. Cal inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 19 € (adult més infant) o 21 € (adult més dos infants).

Si l’infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi l’activitat.

93 725 95 22 (extensió 2)