dissabte, 17 d'abril 2021 a les 11.30 h

Activitat organitzada per:
Fundació 1859 Caixa Sabadell

Petits a la cuina

En aquest taller cuinarem una recepta salada i una dolça: coca de Sant Jordi salada i roses am pasta de full. La professora explicarà cada recepta pas per pas i ajudarà als participants al llarg de tot el procés.

Aquest és un taller de cuina creativa: al llarg de l’elaboració de totes dues receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12 anys.

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què faci l'activitat.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon o en aquest formulari d’inscripció.

Preu: 16 €.

93 725 95 22 (extensió 2)