dissabte, 6 de març 2021 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Petits a la cuina

Si parlem de cuina i de quaresma, no pot faltar en cap taller la recepta de les imprescindibles torradetes de Santa Teresa —també conegudes com a torrijas—, i també aprendrem a preparar una deliciosa coca de llardons!

Aquest és un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de les receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 1 sessió de 2 hores.
Edats: de 5 a 12 anys.

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què faci l'activitat.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon o en aquest formulari d’inscripció.

Preu: 16 €.

93 725 95 22 (extensió 2)