Petits a la cuina

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-taller-cuina-primavera

Petits a la cuina és una línia de tallers per a infants, de cuina creativa i saludable. On ells mateixos cuinen dues receptes, una dolça i l’altra salada. La professora els hi explica pas per pas i els ajuda al llarg de tot el procés.

Al mateix temps, durant l’elaboració es van introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

CUINA DE PRIMAVERA

Tallarines d'estil oriental (recepta salada)

Wok de tallarines amb gambes i verduretes i salsa teriyaki. Els participants aprendran a rentar i tallar les verdures en juliana i com s'han de saltejar i com es cou la pasta tot bullint-la.

Pastissets de fruita (recepta dolça)

Pastissets de pasta de full amb forma de papallona, farcits de fruita i iogurt. Els participants aprendran a estirar la massa i tallar-la per donar-li la forma desitjada, tallar la fruita per farcir els pastissets i coure'ls al forn.

Durada: 2 hores.

Edats: De 5 a 12 anys

* Si l'infant pateix al·lèrgies, intol·leràncies o altres malalties alimentàries, consulteu-nos la viabilitat o no de que realitzi el taller.

* Les receptes elaborades durant el taller poden variar significativament respecte de les fotografies que il·lustren aquesta plana informativa.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 16€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>