Petits a la cuina

dissabte, 17 de març 2018 a les 18 h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

destacada-taller-cuina-primavera-2018Realitzarem dues receptes, una dolça i l'altra salada. Per celebrar l’arribada del bon temps, la recepta salada serà amb productes de temporada: uns «rotllets de primavera». Aprofitant també que el dilluns de pasqua ens quedarà ben a prop la recepta dolça serà una mona de pasqua, seguint la manera tradicional, amb una massa de coca i un ou dur pintat.

Aquest és un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de totes dues receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: De 5 a 12 anys

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi l'activitat.

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €