dissabte, 16 de març 2019 a les 18 h

Activitat organitzada per:
Fundació 1859 Caixa Sabadell

Petits a la cuina

Per celebrar l’arribada del bon temps realitzarem dues receptes, una dolça i l'altra salada; totes dues amb productes de temporada: una amanida de cuscús amb salsa de pesto i un test de fruita amb formes de flors.

Aquest és un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de les receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12 anys

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què realitzi l'activitat.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>