Petits a la cuina

dissabte, 27 de maig 2017 a les 18 h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Petits a la cuina és una línia de tallers per a infants, de cuina creativa i saludable. On ells mateixos cuinen dues receptes, una dolça i l’altra salada. La professora els hi explica pas per pas i els ajuda al llarg de tot el procés.

Al mateix temps, durant l’elaboració es van introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

CUINA AMB FLORS

salad-flower_pixabay-azeemans_1024pxCom fem a totes les sessions, elaborarem dues receptes: una dolça i l'altra salada. En aquesta ocasió, introduirem pètals de flors comestibles com un ingredient més a una de les dues receptes i també decorarem els plats amb algun motiu floral realitzat amb d'altres ingredients.

Durada: 2 hores.

Edats: de 5 a 12.

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres malalties alimentàries, consulteu-nos la viabilitat o no de que realitzi el taller.

Les receptes elaborades durant el taller poden variar significativament respecte de les fotografies que il·lustren aquesta plana informativa.

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 16€