dissabte, 1 de maig 2021 a les 11 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)
Àlbum il·lustrat

Descripció

Aquest curs explora el procés d’elaboració d'un àlbum il·lustrat integrant la creació literària i gràfica. Ofereix les bases per resoldre cada fase del procés creatiu: des de la idea inicial fins a la maqueta digital, combinant teoria i pràctica per acompanyar a cada participant en aquest itinerari de creació d’un conte per narrar-lo amb imatges atenent al concepte d'àlbum il·lustrat, amb la coherència i qualitat necessàries per presentar-lo a editorials, convocatòries de premis o optar per l'autopublicació.

Creació àlbum il·lustrat

Curs impartit per Anna Fité, periodista, guionista i escriptora de literatura infantil i juvenil, i Laia Codina, il·lustradora i professora de dibuix.

Pots descarregar la fitxa tècnica del taller aquí.

Durada: 11 sessions de 3 hores (4 sessions dedicades al text, 6 sessions dedicades a la il·lustració i 1 sessió conjunta dedicada a les opcions de publicació).

Horari: dissabtes d'11 h a 14 h.

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia. Pots reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari d’inscripció.

Preu: 340 €.

REQUERIMENTS

Cada participant haurà de dur una llibreta per anotar les explicacions, un bloc d’esbossos DIN A3 i el seu material habitual de dibuix.

Creació integral d'un àlbum il·lustrat (Aplaçat)

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.