Del 19 d'octubre al 14 de desembre 2019 a les 11 h
Espai Cultura Fundació 1859

Altres tallers per a adults

Aquest curs explora el procés d’elaboració d'un àlbum il·lustrat integrant la creació literària i gràfica. Ofereix les bases per resoldre cada fase del procés creatiu: des de la idea inicial fins a la maqueta digital, combinant teoria i pràctica per acompanyar a cada participant en aquest itinerari de creació d’un conte per narrar-lo amb imatges atenent al concepte d'àlbum il·lustrat, amb la coherència i qualitat necessàries per presentar-lo a editorials, convocatòries de premis o optar per l'autopublicació.

Creació àlbum il·lustrat

Curs impartit per Anna Fité, periodista, guionista i escriptora de literatura infantil i juvenil, i Laia Codina, il·lustradora i professora de dibuix.

Durada: 8 sessions de 3 hores (3 sessions dedicades al text i 5 sessions dedicades a la il·lustració).

Horari: dissabtes d'11 h a 14 h.

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 200 €.

REQUERIMENTS

Cada participant haurà de dur una llibreta per anotar les explicacions, un bloc d’esbossos DIN A3 i el seu material habitual de dibuix.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>