Creació de vídeo per a internautes

Tallers Innova +

Del 8 al 25 de maig 2018

Activitat organitzada per:

openshot-uiAquest és un taller d'iniciació a tècniques senzilles d'edició de vídeo, als elements principals de la narrativa audiovisual i al disseny i la planificació bàsica d'un guió. A més, el curset enfocarà l'aplicació d'aquest aprenentatge a l'elaboració de vídeos breus pensats per a ser publicats a Internet.

Gràcies a les càmeres digitals de baix cost, als portàtils i dispositius mòbils amb càmera i a plataformes de distribució com ara Youtube o Vimeo, milers d'internautes han trobat en l'audiovisual un mitjà d'expressió accessible i ple de possibilitats. Podem crear videotutorials, publicar ressenyes o, fins i tot, mostrar al món les nostres pròpies creacions de qualsevol disciplina... Si vols fer com ells, aquest taller està pensat per a tu.

Durada: 6 classes de 2 hores
Horari: Dimarts i divendres de 18 a 20 h

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 60 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>