Creació d'aplicacions mòbils i emprenedoria

Tallers Innova +

Del 10 d'octubre al 28 de novembre 2017

destacada-taller-appinventor_innova_plus-01Un taller per aprendre a dissenyar aplicacions per a dispositius mòbils amb sistema operatiu Android i publicar-les a la botiga d'aplicacions Google Play.

Farem ús de l'App Inventor (creat per l'Insitut Tecnològic de Massachussets), un entorn de desenvolupament que es basa en la programació visual per blocs. Aquest model fa servir la lògica i estructures pròpies dels llenguatges de programació convencionals, però ens permet fer tot el procés sense escriure codi, sinó que la seva metodologia es basa en connectar blocs que representen instruccions senzilles, condicionals, variables i altres elements de programació, per tal de configurar ordres més complexes.

Per a qui no hagi programat mai, aquest entorn i manera de fer ofereix una solució ben accessible, amb una corba d'aprenentatge molt més baixa que la que suposa aprendre de zero qualsevol llenguatge avançat de programació.

Durada: 8 sessions d'una hora i mitja

Horari: dimarts a les 18.30 h

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 60 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>