Del 21 de gener al 11 de febrer 2017 de les 11:30h a les 13:30h

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Tallers Mini Innova

En aquest taller es proposa crear un videojoc en 2D del gènere RPG (de l'anglès «Role Playing Game»), mitjançant una aplicació específica per dissenyar i desenvolupar aquest tipus de jocs, sense haver d'aprendre un llenguatge de programació. Amb l'RPG Boss, que a més de ser d'ús gratuït és de codi obert.

El procés creatiu que es treballarà al llarg del taller inclou: pensar i desenvolupar una història, crear mapes de joc, crear objectes i personatges i programar esdeveniments senzills per generar interacció, com poden ser, objectius a assolir i obstacles a superar per part del jugador.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Edats: A partir de 10 anys.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar-ne per correu o  telèfon).

Abonament especial

Abonament d’un 10% de descompte per inscriure’s dos tallers de creació de videojcs de 4 sessions: Crea videojocs de jocs de rol + Programa videojocs amb Scratch. Amb aquest abonament la inscripció als dos tallers surt per un total de 63€. Aquest abonament especial serà vàlid només per a les edicions de gener a març de 2017 dels dos tallers indicats.

Tots els abonaments per tallers són unipersonals.

Altres avantatges dels abonaments

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.