Tallers Mini Innova

Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

IMG_4034

En aquest taller es proposa crear un videojoc en 2D del gènere RPG (de l'anglès «Role Playing Game»), mitjançant una aplicació específica per dissenyar i desenvolupar aquest tipus de jocs, sense haver d'aprendre un llenguatge de programació. Amb l'RPG Boss, que a més de ser d'ús gratuït és de codi obert.

El procés creatiu que es treballarà al llarg del taller inclou: pensar i desenvolupar una història, crear mapes de joc, crear objectes i personatges i programar esdeveniments senzills per generar interacció, com poden ser, objectius a assolir i obstacles a superar per part del jugador.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Edats: A partir de 10 anys.

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar-ne per correu o  telèfon).

Preu

Abonament especial

Abonament d’un 10% de descompte per inscriure’s dos tallers de creació de videojcs de 4 sessions: Crea videojocs de jocs de rol + Programa videojocs amb Scratch. Amb aquest abonament la inscripció als dos tallers surt per un total de 63€. Aquest abonament especial serà vàlid només per a les edicions de gener a març de 2017 dels dos tallers indicats.

Tots els abonaments per tallers són unipersonals.

Altres avantatges dels abonaments

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.