Tallers Mini Innova

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

IMG_4034

En aquest taller es proposa crear un videojoc en 2D del gènere RPG (de l'anglès «Role Playing Game»), mitjançant una aplicació específica per dissenyar i desenvolupar aquest tipus de jocs, sense haver d'aprendre un llenguatge de programació. Amb l'RPG Boss, que a més de ser d'ús gratuït és de codi obert.

El procés creatiu que es treballarà al llarg del taller inclou: pensar i desenvolupar una història, crear mapes de joc, crear objectes i personatges i programar esdeveniments senzills per generar interacció, com poden ser, objectius a assolir i obstacles a superar per part del jugador.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Edats: A partir de 10 anys.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar-ne per correu o  telèfon).

Abonament especial

Abonament d’un 10% de descompte per inscriure’s dos tallers de creació de videojcs de 4 sessions: Crea videojocs de jocs de rol + Programa videojocs amb Scratch. Amb aquest abonament la inscripció als dos tallers surt per un total de 63€. Aquest abonament especial serà vàlid només per a les edicions de gener a març de 2017 dels dos tallers indicats.

Tots els abonaments per tallers són unipersonals.

Altres avantatges dels abonaments

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 20% de descompte en una entrada d’un espectacle dels Dissabtes d’espectacle.

Amb els abonaments per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>