Del 4 al 25 de maig 2019 a les 11 h

més informació

Tallers Innova +

maquina-arcade-web

Raspberry Pi és un ordinador integrat en una sola placa de dimensions molt reduïdes, que hi cap al palmell de la mà. Té un cost molt baix, opera amb sistemes GNU/Linux i és ideal per iniciar-se a la programació a través de projectes «casolans» relacionats amb Internet, la domòtica, l'electrònica creativa o la robòtica. Partint, doncs, d’aquest ordinador, aquest taller proposa crear de zero una màquina arcade —que es pot connectar a qualsevol pantalla mitjançant l’enllaç HDMI de la Raspbery Pi— on poder gaudir dels videojocs clàssics de les màquines recreatives. Començarem muntant la carcassa de la màquina per, a continuació, connectar l’electrònica i configurar l’ordinador i, finalment, instal·lar-hi els videojocs.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: dissabtes a les 11 h.

Descarrega el temari en PDF.

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 95 €. La inscripció inclou el preu de la matrícula al taller (40 €) i els materials per poder muntar la carcassa de la màquina (joystick, botons, fustes i peces fetes amb impressió 3D), que tenen un cost de 55 € per persona.

REQUERIMENTS

Per poder realitzar el taller, cada participant haurà de portar una placa Raspberry Pi 3B +, amb carregador 5V/3A i targeta mini SD amb una capacitat mínima de 16 GB.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>