Del 9 al 30 de novembre 2018
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Tallers Mini Innova

crea-videojocs-de-rol(RPG)Als videojocs RPG («role playing game») el jugador controla un o varis personatges immersos en grans aventures que ens expliquen històries fantàstiques, a través de les quals el jugador ha d'explorar el món en que s'hi troben els personatges, ha prendre decisions que determinaran com continuarà el joc i ha d'anar superant reptes per fer que els personatges adquireixin noves habilitats i coneixements fins a que estiguin preparats per afrontar el repte final que ha de donar desenllaç a la història.

En aquest taller aprenem a desenvolupar videojocs d'aquest gènere (amb tot luxe de detalls) gràcies a l’RPGBoss, una aplicació de codi obert i d'ús gratuït, que ens introdueix en la lògica de la programació i ens permet crear les històries i els jocs de zero, sense necessitat d'escriure codi.

Durada: 4 sessions de 2 hores

Horari: Divendres a les 18 h

Edats: De 10 a 14 anys

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 35