Crea minidrons amb impressió 3D

Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-taller-mini-drons-impressio-3d

El taller consisteix en aprendre a dissenyar «l'esquelet» d'un minidron volador amb programari de modelatge 3D. És a dir, a dissenyar les parts no electròniques. A més de dissenyar un dron personalitzat, un cop impresos els respectius models, els participants també muntaran el seu dron amb tots els components electrònics necessaris, el faran volar i aprendran les normes bàsiques de seguretat.

El programari de modelatge escollit, Tinkercad, és una aplicació en línia d'ús gratuït, amb una interfície força intuïtiva que resulta molt accessible per als infants. Al mateix temps, el concepte de minidron que es desenvolupa en aquest curs suposa un procés senzill de muntatge i de connexió dels components electrònics, que són els mínims necessaris per obtenir un dron lleuger, de mida molt reduïda.

El taller, doncs, està concebut per facilitar i incentivar que els alumnes segueixin experimentant des de casa. Gràcies al disseny i la impressió 3D no només podran aconseguir peces de recanvi en cas de fer-se malbé sinó que també podran dissenyar nous models i obtenir-ne els components necessaris a un cost força més reduït que amb qualsevol altre sistema.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Edats: de 10 a 14 anys.

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar-ne per correu o telèfon).

Preu

105€

El preu de la inscripció inclou les despeses d’impressió dels models 3D i la resta de components necessaris per muntar el dron i deixar-lo preparat per volar. Un cop finalitzat el taller, els participants podran endur-se a casa el seu dron.