Del 9 al 12 de juliol 2019 a les 10 h

Activitat organitzada per:
Fundació 1859 Caixa Sabadell

Tallers Mini Innova

Cada participant desenvoluparà una creació pròpia de Realitat Virtual, que podrà incloure escenaris, personatges i interaccions. Una creació, per exemple, que relati una història o que funcioni com un videojoc.

Aquestes creacions podran visualitzar-se de manera totalment immersiva a través d'un telèfon mòbil i amb un visor de realitat virtual.

Els participants aprendran els aspectes bàsics de la narrativa immersiva i els videojocs immersius (planificació argumental, seqüencial i espacial, dinàmiques de joc...), descobriran les bases indispensables de la creació tridimensional (objectes i espais 3D) i aprendran a programar objectes i accions a través d'un entorn de programació visual per blocs.

A més, donarem a conèixer en què consisteix la fotografia esfèrica immersiva. És a dir fotografia que captura els 360º graus d'una escena sencera, donant-li tota la volta, i que després es presenta en un format digital que ens permet visualitzar-la com si ens trobéssim allà mateix, tot creant una experiència similar a la dels interactius de realitat virtual.

Duració: 4 sessions de 3 hores; del dimarts 9 de juliol al divendres 12 de juliol, a les 10 h.

Edats: De 10 a 14 años.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 60

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>